Rolex

24 Lipiec, 2010

Dlaczego wpisy Rolexa są wypozycjonowane słabiej od trofeum Wodzianny

Bo Wodzianna linkuje a Pan Rolex nie umie i nie chce się linkowania uczyć.

Biedny żuczek Rolex jest najsłabiej wykopywalny z poniższego towarzystwa. Pan Rolex wykombinował sobie, że same walory artystyczne zapewnią mu poczesne miejsce w błogosferze. Nic bardziej błędnego i naiwnego –> internet posiada swoje twarde reguły i bez wzajemnego linkowania żaden blog się sam nie wypromuje.

via Spod lady: Wykopywanie rolexa St. Wiarusa.

Przytaczamy przykładziki linkowania przez poplecznika TW „Musta”

2010-07-24 13:58

@Rolex

Jak widzisz, masz nominację! (Ad. to)

Panna Wodzianna: Major zrolexowany, zwartościowany i spakulcowany

W odróżnieniu od poplecznika TW „Must” komęty Pana Rolexa są tekstowe i czasami zawierają nieklikalne linki. Wyszukiwarki nie widzą nieklikalnych linków.

3 Komentarze »

  1. ja jestem od pisania…

    Jasne Mów do mnie jeszcze… Ludzie mają swój podział prac, ja jestem od pisania, a na 90% tego, co mi, Szanowny, zapodajesz, to ja się nie znam. Ludzie pytaja: „czymu ty się nie znasz na naprawie samochodów?” Dzizas, bo od naprawy samo…

    Trackback - autor: Siedemnasta Республика — 24 Lipiec, 2010 @ 15:41 UTC | Odpowiedz


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

