Rolex

22 Luty, 2008

POTRAFIŁBYM

Filed under: wściekłość — Rolex @ 15:01 UTC
Tags:

Mój znajomy lekarz, człowiek którego szanuję, opowiedział i taką historię: na jego oddział przyjęto konającego starca. Byłego ubola, który przed laty prześladował jego rodzinę i przyczynił się do wielu rodzinnych tragedii. Ten znajomy przechodził codziennie obok konającego; jako ordynator miał do niego nieograniczony dostęp. „Wiesz” mówił „życie tej gnidy wisiało na takiej cienkiej rurce. Mogłem wziąć w dwa palce, ścisnąć i napluć w gasnące oczy. Mogłem zobaczyć jak się dusi. Tylko… nie potrafiłem tego zrobić, choć miałem wielką ochotę.” Przyznam się, że miałem – wtedy, kiedy mi to opowiedział – wątpliwości dotyczące jego rozterek. „Jak lekarz” myślałem „”może mieć takie dylematy?”

Dzisiaj nie ma już wątpliwości. Zobaczyłem i odczułem na własnej skórze tę czerwoną wszawicę w akcji. Mówię o niejakim Asieńce2, zapewne psychologu bądź psychiatrze z wykształcenia, oficerze byłych służb podporządkowanych sowieckiemu imperium. Uczono ich zabijać i własnie dzisiaj usiłował to zrobić. Słowem. Doskonale zaplanowana i wykonana z powodzeniem akcja w odwecie za ruszenie tematu przejęcia polskiego sektora paliwowego i realizacji planu odbudowy imperium

Dotarło do mnie, że kiedyś ja i całe moje pokolenie popełniliśmy wielki błąd. Błąd przy którym młodzieńcze głosowanie na Donalda jest naprawdę niewinne. W 1989 roku bylismy młodymi, sprawnymi fizycznie ludźmi. W 1989 roku mieliśmy psi obowiązek całą tę czerwoną hołotę, nędznych tchórzy katujących dzieci, starców i kobiety powywieszać, a ich pomagierów, donosicieli i popleczników wsadzić w zaplombowany wagon i wysłać wprost do Moskwy.

Doszłoby do przelewu krwi. Zgoda. Ale, jak trafnie zauważył wieszcz, wolność krzyżami się mierzy. Ile krzyży, taka wolność.

Rok temu MI5 ujawniła nazwisko działającego w dowódczych strukturach IRA kreta. Facet pożył jeszcze jakieś dwa tygodnie. Prasa jednego i drugiego kraju umieściła informację o zabójstwie na pierwszych stronach, ale jakoś bez emocji. Było jasne, że tak musiało się stać.

Tak musiało się stać w Irlandii i w każdym kraju, który chce coś znaczyć.

Wiem, że w ciągu kilku dni dostanę jakiegoś fajnego maila. Już raz tak było, tylko… jakoś nie boję się was chłopaki… Jesteście przecież tylko nawozem, a smród waszego strachu dociera aż tutaj. Jednego możecie być pewni… Teraz możecie zacząć się bać naprawdę.

komentarze (27) – tymczasowy brak zwyczajowej odp. zbiorczej

1 komentarz »

  1. Szanowny Panie Rolexie

    Rozwiązanie rumuńskie niewiele by zmieniło. Oficer prowadzący nie pozwoliłby Lechowi na radykalizm bukaresztański więc na czoło tłuszczy wyskoczyłby jakiś inny TW. Rezultat byłby podobny do rumuńskiego – zwykły przewrót pałacowy. Nie mówię wszak, że rezultat przewrotu pałacowego w Magdalence jest lepszy czy gorszy od rumuńskiego. Wyszło mniej więcej to samo.

    Rząd, Panie Rolexie, ma bronić interesów. Prawicowiec Stalin bronił interesów czerwonej burżuazji. Prawicowiec Kwaśniewski napisał konstytutkę broniącą interesów nomenklatury. Nomenklatury przedmagdaleńskiej i awansowanych w Magdalence kapitulantów.

    Komentarz - autor: Timex — 24 Luty, 2008 @ 17:24 UTC | Odpowiedz


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

